2012-08-05 ? 08:13:01

Blogglusten är borta :(

Vet seriiöst aldrig vad jag ska skriva om längre, Alma har åkt bort igen över helgen sen så är ju Kajsa borta och jag helt själv. Läser igenom hur många bloggar som helst för att komma på att skriva om nåt,läser gamla tidningar och allt! Vet seriöst inte vad jag ska skriva om!? Det är inte alls som förut när jag bara kom hem och ville skriva så långa inlägg som möjligt , men nu skriver jag knappt något om ridpassen eller nåt, bara bilder för tillfälllet då jag inte har nåt att skriva om rilktigt. Jag vet aldrig vad jag ska skriva om och det är lite konstigt att jag alltid skriver korta inlägg nu mera .. :(
 
Bloggen har bara mindre och mindre besökare, snart kommer den inte ha några om ni inte hjälper mig eller oss .. Då vet jag inte vad som händer med "Borgbyryttare.blogg.se" .. :( 
 
Blogglusten har försvunnit... Snälla , kommentera nåt.
Även jag åker bort i helgen och kommer hem på Tisdag - ska göra ett par tidsinställda.
 
/Linn
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!