2012-08-08 ? 17:16:28

Dagens Ridpass♥ and lite mer ;D

För red jag fram i Grindhagen , sen trava jag & galoppera på volten, Sen hoppade rosanna upp och red ett tag sen avslutade jag med att rida lite, red mest i trav och få henne kvick för skänkeln. Sen att  behålla formen när man ökar då hon ville dra upp huvet :) Bilder kommer!
 
Sen gick jag lite med kerstin för hon var halt men behövde röra på sig ändå. :/ Stackarn.
 
Sen nu sitter jag och Palma i mitt rum hon har inte kunnat blogga då hennes mobil är på lagning och datorn i skolan :s 
 
/Linn 
 
Bilder från dagen & igår kommer senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!