2012-08-07 ? 21:52:08

Dagens ridpass och lite till ;)

Idag åkte jag från landet ungefär vid två och kom fram vid stallet ungefär halv 4. Då började jag borsta och sen började jag rida fram ungefär 5-10 över fyra. Red fram i ungefär 15-20 minuter och sen började jag trava fram och tränade på övergångar från trav till skritt medans jag väntade på att Rosanna skulle komma;)

Ridpasset:
Idag jobbade vi mest i traven och han blev riktigt fin! Gjorde lite skänkelvikningar och flytta undan honom på volten på den öppna sidan. I galoppen blev han lite stark med det gick bra tillslut. Det var typ det , kommer inte på mer jusst nu i alla fall ;)

När jag skulle skritta av var det en stor kartong på sidan av vägen så Mojje ville inte gå förbi den så jag behövde hoppa av för att kunna rida vidare;) Bus ponny! Hittade lite hallon på vägen så hoppade av och plockade lite;)

I morgon åker jag till landet igen och är där tills på söndag:)

/Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!