2012-08-02 ? 20:35:23

Dåligg uppdate från mig!!

Det har inte vart så bra uppdate från mig känner jag:/ men jag är faktiskt ute i skärgården och åker segel båt med två andra familjer! Kommer hem på söndag och då ska jag vara på landstället en vecka men sen kommer jag hem till Mojje och alla andra kompisar :)

Har i alla fall jätte roligt hör:) det kommer inte vara så bra uppdate men om vi åker till en till ö som har bra täckning kan jag i alla fall göra ett inlägg vara dag:)

Har inga bilder på ipaden så de blir inga bilder i mina inlägg men när jag kommer hem kan jag ladda upp dom här ;)

/Kajsa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!