2012-07-11 ? 19:14:02

Ridpassen! :)

Dressyr träningen igår: 
Jag skrittade fram runt mitten hagen och runt stallet med Tilde :) Ibörjan tränade jag på att inte få honom så stark så då skulle jag göra några volter på fyrkants spåret så jag gjorde de ungefär två gånger. Efter det jobbade jag på stora volten. Sen skulle jag galoppera och efter några galoppsprång skulle jag göra halt. Det höll jag på med ett litet tag för han lyssnade inte först men sen gick det super. Efter det skulle jag göra förvendgalopp, jag skulle göra snett i genom men efter halva vägen skulle jag galoppera tillbaka till spåret, alltså en liten serpentin båge. Mojje var värkligen suuper duktig! :) 
 
Dagens ridpass: Idag skrittade jag i gridhagen med Linn som ledde Lyxan för att hon hade ett skavsår i handen så det gör ont när hon håller i tyglarna. Jag skrittade mest runt på långa tygar, red i kanske minuter. 
 
Imorn blir det hoppträning för Anna R! :) Ska bli suuper kul! :)
 
 
/Kajsa
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!