2012-06-30 ? 16:10:11

Älskar du två personer samtidigt bör du välja den andra. Hade du verkligen älskat den första så hade du inte fallit för den andra.

Dagens Ridpass på Mojje!
Mojje var pigg & glad och lite galen hihi!
Jag började rida lite på banan och öva på ryggningarna för han var så osäker i går. Det fungerade galant så vi red ut i kanske en timme. Han var jätte pigg och stark.Travade mest för han stack så mycket i galoppen,övertänd ponny!
Ska rida honom i morgon också :D Wihoo! ;)
/Linn

Kommentarer
Emma

Sv: Skrev det lite längre ner i inlägget, skrev så här:
Jag slutade rida för att jag inte klarade av det nu när jag är sjuk hela tiden, det gick bara inte, fast egentligen vill jag rida kvar...

Alltså slutade jag rida för att jag inte klarar av det när jag är sjuk, fast ångrar sjukt mycket att jag slutade... Sen är jag inte speciellt bra på att rida heller, har rätt många som klagar på min ridning...

2012-07-01 @ 20:57:40
URL: http://emmaaxeliinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!