2012-06-16 ? 14:41:06

Dagens Ridpass♥

Började med att ta in henne och satt på ett täcke för hon var så blöt. Sen gosade jag med henne ganska länge,<3,
hon  höll verkligen på att somna, sen efter att vi gosat i kanske 20 minuter så borstade jag av lite damm , sadlade och red ut. Det blev en ganska regnig tur men i allafall, red nedanför Sjöhagen och travade skrittade & galopperade lite skrittade också en bit mot travbanan, hon var döö pigg! Haha, <3
Red i mina nya tretorn , dom är ju baraa för sköna!  Sitter grymt bra och får ett bra stöd!
Nöjd över mitt köp!
/Linn
besök min foto-hemsida! - www.linnhagstedt.weebly.com
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!