2012-06-12 ? 20:45:41

Dagens Ridpass♥mm

Red för Rosanna idag ,det gick inte så bra i början hård i munnen och stel. Och jag fick inte loss henne på framridningen innan jag skulle rida! Så Rosanna min tränare fick hoppa upp, hon red henne ett tag och försökte få loss henne, hon blev jätte fin , sen red jag ett tag , då travade vi på volterna och försökte få henne att behålla formen. Hon var verkligen fin , synd bara att hon var såå hård i munnen nästan hela lektionen :/
Men ändå grymt nöjd över tjejen <3 Skrittade av ner till Sjön barbacka <3
Juste var idag på C Y B E R T O W N  med klassen i dag (laserdone typ, fast en stad.)
Det var F E T T  awesome även om jag var sämst ;D
två skoldagar kvar .... sen  S O M M A R L O V ! skönt för Kajsa att sluta idag!
/Linn
Ha det bäst, för ni B L O G G L Ä S A R E  är bääääääst!


Bild jag fotat :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!