2012-06-08 ? 18:01:14

Dålig uppdatering från mig jag vet..

Hann inte blogga igår för jag var i stallet ganska sent , och sen behövde jag duscha & äta och så.
Men red i allafall till Ko-stigsvägen där jag red i Tisdags, så härligt! Alma följde med och fota med min mobil ^^
Travade & skittade & sen tog jag ett varv på volten i galopp ( i båda varven) det gick bra!:)
I dag red jag lite dressyr på ridbanan. Red utan nosgrimma , hon var lite stark men gryymt fin! Super nöjd över henne.
Började med att skritta runt och gör lite volter & volt-tillbaka på långa tyglar , ökade & minskade tempot och ställde henne. Jag travade i gång lite och gjorde samma sak i traven. Sen galopperade jag i gång för hon hade inte riktigt med bakbenen så ökade i galoppen och tog sen tillbaks henne och ner i trav och började arbeta formen. Hon gick superbra , men var lite stark men det var inte så farligt. Sen tog jag en liten skritt paus och skrittade och sen tog jag och arbetade i skritt och lite i trav och sen i galopp. Hon var super fin och sen skrittade jag lite runt mitthagen sen fick mamma rida ut en sväng till travbanan , där fick Lyxan också galoppera av sig för hon var sååå pigg då! Hon körde lite rodeo med mamma , haha!
Sen gick jag Tilde & Natta och åt riskakor & drack saft i Fölhagen & var på upptäcksfärd i Skjulhagen! :]
/Linn
Bild från tävlingen :)
/Linn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!