2012-06-21 ? 22:41:48

Dött här eller??

 
Jag är på landet och har inte med mig min dator så jag måste blogga på mobilen och blogg.se har inte funkat så jag har inte kunnat blogga :( 
 
Idag red jag och Alma (som red Kerstin) till kohagen och in i skogen. Det fanns MASSOR av stigar  där så vi red vilse. Helt plötsligt kom vi upp på ett berg med jätte fin utsikt, när vi skulle gå tillbaka gick vi fel väg, så det var där vi gick vilse. När vi har ridit runt i skogen i typ tjugo minuter hittar vi äntligen ut!! 
 
Efter stallet åkte vi direkt till landet så jag hann inte blogga då....
 
/Kajsa 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!