2012-06-19 ? 22:12:49

Dressyr träning för Rosanna! :)♥

Idag red jag ju dressyr för Rosannna och det gick suuuuper bra! :D
Jag skrittade fram runt mittenhagen med Alma som skrittade på Savona. Under lekionen gjorde jag lite skänkelvikningar, rida snett igenom i galopp utan att han byter galopp innan vi kommer frm till andra långsidan/kortsidan och lite andra saker. Mojje var suuper fin och Mia (mojjes ägare) och Rosanna sa att han aldriga hade gått finare! :) Jag älskar värkligen denna ponnyn och Rosannna är såå himla bra! :)
Efter lektionen tog jag av honom sadeln och ledde honom fram och tillbaka till sjön med Alma som sälskap :)
Efter det svampade vi honom och gossade lite ♥
Det blev tyvärr inga bilder men, men....
I ♥ you !
/Kajsa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!