2012-06-05 ? 08:27:27

:)

Idag ska jag börja skolan kl.9 men vi ska gå runt i stan;| inte så kul men man ska få varsin glass och så får man ta med extra pengar att köpa en extra glass kula:) jag slutar kl.2 så då ska jag gå hem eller så kommer mamma och så ska jag åka hem till Engla och sova över så jag tror inte jag kommer skriva ikväll men om jag kommer ihåg att ta med min mobil så kommer jag kanske skriva;) Hästen ritade jag på bildlektionen och texten hade en av mina kompisar en grej så man kunde skriva så:) det här inlägget blev lite försenat så jag skrev dethär på morgonen och min mobil är lite knäpp så den vill inte skicka bilder om den inte har WiFi nätverk och jag orkar inte fixa inlägget så;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!