2012-06-15 ? 09:09:59

Förlåt, tidsinställt.

Hej blev lite galet i går för vi kom hem och åt vid 22, sen var vi ganska trötta...
Alma sov över hos mig & Kajsa skulle också men hon  skulle bort i morn till hennes landställe.
Men iallafall så skulle jag bort i helgen men det blev ändrat, men mina Tretorn kommer i dag :D Wiee.
Bilder kommer, Kajsa köpte mina JW ridbyxor i går så har lite pengar nu wihooo!
Men red ju för Anna i går, Lyxan var jätte duktig och det var sååååå j*vla roligt (ursäkta men sååå kul var det!!!)
Älskar omhoppning & det gjorde Lyxan med :D Hon taggade till hela tiden och rev en gång för vi kom för dålig sväng & så stannade hon i oomhoppningen då jag red extreeeeeeemt snävt , hehe;)
Men är grymt nöjd, :D
bilder/film kommer sen :)
/Linn
hej, red Ben i går, första gången wiee ;)
Han var jätte snäll, bockade lite och var lite fjantig vid bokstäverna , annars gick det bra! :D
kollade när linn,kajsa,Emma & alva red :D
sen skrittade jag bäbisen Savona<3<3<3
/Alma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!