2012-06-15 ? 00:08:19

Hoppningen för Anna!

Jag, Linn och Emma (medryttare på kerstin) red fram i grindhagen och sen när Anna kom red vi fram lite på banan.
I början hoppade vi 1 eller 2 hinder åt gången. Sen hoppade vi en bana med en liten omhoppnings sväng! Efter det hoppade jag och linn en liten omhoppningbana på 5 hinder, tror jag att det var! Dat var såååå himla ku! Bästa hopplektionen på lääänge och då menar jag det! Mojje var super duktig och han stannade inte på ett ena hinder och han gick inte förbi något hinder heller! :)
.
Den svåraste och roligaste omhoppnings svängen var: Man kommer galopperande på kortsidan och sen vänder man som om man ska göra volt tillbaka fast en väldigt liten voltoch när man är i mitten av den volten så är det ett hinder. Första gången jag hoppade det trodde jag att Mojje skulle stanna men den fina super ponnyn hoppade! :)
.
Det var dagen ridpass, nu ska jag gå och lägga mig och sen i morgon förmiddag ska jag åka till landstället. Kommer nog inte vara så bra bloggning imorn och på lördag då.
.
Har inte hunnit ladda upp bilderna från idag til datorn så bilder kommer imorn eller på lördag eller på söndag! ;)
/Kajsa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!