2012-06-07 ? 22:34:51

Hoppträning för Carola!

Hej! Idag var det ju hoppträning för Carola. Är riktigt nöljd med Mojje. Vi tränade lite på olika vägar och sen hoppade vi bana i olika höjder. Sen i slutet skulle vi hoppa en lång sida med två hinder som var typ 1 m. Jag kom in lite fel på första hindret så då kom jag fel på det andra hindet också så Mojje sprang runt hinder i stället! ;) Men andra gången gick det mycket bättre! :)  I slutet jobbade vi med att försöka få Mojje att ställa honom i höger varv eftersom han är mycket stelare i det varvet! Tycker att även det gick ganska bra! Foton+film kommer(imorn!), Linn och Alma fotade mig också(tror jag) så hon kanske lägger upp bilder på mig.
Imorn blir det stallfritt! ;) Kommer typ vara med kompisar då! :)
/Kajsa
Kommentarer
Ebba

Sv: Tack! :D

2012-06-08 @ 07:41:22
URL: http://northons.blogg.se/
Mercedes

Sv: tack! följer er också nu via bloglovin, blev följare nummer 6 :)

2012-06-08 @ 08:01:10
URL: http://photobelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!