2012-06-23 ? 12:02:46

Landet

Är kvar på landet och det är inte så bra närverk här så har inte kunnat blogga! Linn är utomlans så hon kommer nog inte att blogga och jag tror att Alma är i Dalarna. 
 
Igår var det ju midsommar och då firade vi det med pappas bror och hans tjej och sen en till familj som åkte båt hit! 
Vi badade och dat var 19 grader i vattnet!! Det var suuper varmt, fast efter ett tag blev det ganska kallt..... 
 
Imorn ska jag åka till min kompis landställe och sen på måndag börjar ett ridläger jag och hon ska gå på. Vi har gått på det tre år i rad, det är suuper bra!
 
 
/kajsa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!