2012-06-29 ? 12:37:59

Lite dålig uppdate :/

Hej, hann inte blogga igår för jag sov över hos min kompis och så.
Red Mojje i Onsdags & Torsdags och ska rida honom i dag för Rosanna :D Ska bli jätte rolig! Men här kommer lite om ridpassen:

Mojje:
Onsdag: Red ner längs sjön i skritt i en halvtimme och sen började det hagla :( Han var pigg & glad!

Torsdag: Red till travbanan med mamma som red Lyxan. Han var super pigg och vi galopperade upp för en backe och han var dööö pigg på vägen hem ,hihi!

Lyxan:
Onsdags: Skrittade jag ju som jag skrivit tidigare.

Torsdag: Mamma red till travbanan med mig :) Ganska pigg ponny!

Och i dag ska jag ta det ganska lungt med henne.

/Linn

Juste en häst från vårt stall i natt smet ut ur hagen och ut på Täbyvägen....
Ska fixa nya bilder snart !!!!!!
Kommentarer
Anonym

Vilken häst smet????

2012-06-29 @ 14:29:23
Ella

Vem smet??
Fick ni tag på hästen??

2012-06-30 @ 11:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!