2012-06-11 ? 22:13:18

Ridpasset idag!

Idag red jag till travbanan med Inez, Cherie och den nya ponnyn Kerstin (jag kommer inte ihåg vad tjejen som red heter). Mojje var väldigt pigg, men det gick bra ändå! :)
Imorn är det SKOLAVSLUTNING! Ska bli sååå skönt med sommarlov! Min skola går bara upp till femman så femmorna ska göra en egen liten show! Mamma kommer filma min klass "show" så ni kommer få se den ;) Efter skolavslutningen ska typ hela klassen till grönan! :) Ska gå på grönan med Linn, Anna och Emmy :) Ska bli såå kul! :) Efter grönan ska vi typ ha "efter fest" eller vad ska man kalla det?? Så det kommer någ inte bli så bra blpggning från min sida imorn! Men vi får hoppas att Linn och Alma blogga mycket?!
/Kajsa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!