2012-06-05 ? 19:57:40

Stallet idag....

Idag red jag lektion för Rosanna. Mojje var SUPER pigg idag! :) Jag tränade lite på att få honom att sakta av och att han inte ska dra iväg med mig! Tränade också lite på att minska och öka volterna i alla gångarter! Är nöjd med honom idag! Linn filmade när jag red så hon kommer lägga upp filmerna! :)
.
Gårdagens ridpass:
Jag red med Elin+Ben & Inez+Cherie i sommarhagen. Mojje var riktigt mjuk och fin då!  Det finns inte mycket mer att säga om ridpasset igår ;)
.
Efter jag hade ridit i dag så skulle jag ta sprutan och den stängde halv åtta och när jag hade skrittat färdigt så var klockan sju!!! Men som tur var så kunde bästa Mia (Nattas mamma) fixa honom åt mig! :)
/Kajsa
Kommentarer
Sara

Sv: Åh vad kul att du tycker det! :'D TAACK!!! :)

2012-06-06 @ 15:49:11
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!