2012-06-10 ? 19:11:28

Tävling!

Hej! :)
Idag följde jag med Linn på tävlingen som ni vet! :) Det var på min gammla ridskola hagbylunds ridklubb. Tävlingen var på gräs och det var ganska buckligt och inte så jätta bra underlag. Linn skulle bara starta en klass, men vi kollade också på Tilde som också skulle tävla där:)
När Linn skulle starta var hon ganska nära 1:a hindret så hon fick inte riktigt upp farten så Lyxan stannade :( Men sen gjorde hon en volt och då gick det super bra :) Linn får berätta mer själv!
Efter tälvingen skulle jag rida Mojje. Jag började med att skritta och rida fram honom i sommarhagen och sen red jag på ridbanan. Linn gjorde några övningar med bommar på ridbanan, som gick ganska bra. Mojje var väldigt pigg och stel men annars gick det bra! :)
/Kajsa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!