2012-05-09 ? 08:15:34

#Min Första Tävling#

Min första tävling (själv) var på Täby Galopps Ponnyklubb för några (många) år sen..
Ponnyn jag skulle rida hette Pelle och var en maxad a-ponny, grå/svart.
Han var min favorit, men innan Hopptävlingen så kom jag på ... "Jag har aldrig hoppat förut!"
så jag frågar mamma precis innan start"Hur gör man?" haha måste varit as kul för mamma hehe, ;).
Men hon svarade bara "Stå & Styr" och såklart sprang mamma med så han travade hela tiden.
Efter att vi "Hoppat" var det prisutdelning.. Och vi kom trea! Haha! fick rosett & en tröja :)♥

/Linn

Statestiken♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!